Prodávejte díky skvělým fotografiím!

Vyfoť a prodej!

Tohle Vám bude fungovat, i když jste předtím nic takového nefotili a nemáte ani základy produktové fotografie!

Chyba, která stojí 90% prodávajících na internetu spoustu peněz

Nedělejte stejnou chybu jako 90% lidí nabízejících své produkty! Kvůli ní přicházejí i o více než desítky tisíc korun měsíčně. Mnoho malých i velkých obchodníků pak každý rok musí ukončit svůj online byznys, protože je stále prodělečný a ne a ne ho dostat do zisku…

Často totiž dělají jednu základní chybu. A nezáleží přitom, jestli se jedná o e-shopy s milionovými obraty nebo malé prodejce, kteří prodávají své jedinečné ruční výrobky.

Pokračovali byste ve čtení této stránky, pokud by Vás nezaujal úvodní nadpis nebo fotka? V dnešní dynamické době máte jen několik málo sekund než se návštěvník Vašeho webu nebo e-shopu rozhodne jestli bude číst dál. Pokud ho okamžitě nezaujmete, odchází a vy o něj natrvalo přicházíte a sním i o peníze, které by u Vás utratil.

Proto je nutné se vyhýbat jedné základní chybě, kterou většina online prodejců dělá: špatné prezentaci jejich výrobků. Ty buď nevypadají dobře nebo jsou jejich fotky nudné a od nákupu odradí. Kvalita fotografií tak rozhoduje o Vašem úspěšném nebo neúspěšném prodeji! Rozhoduje zkrátka o tom, jestli vyděláte nebo proděláte (neplést si s nevyděláte – ve skutečnosti totiž neuskutečnění prodeje znamená ztrátu). Máte totiž často jen malou chvilku, abyste návštěvníky zaujali než půjdou ke konkurenci.

Pro více než 90% lidí nakupujících online je fotografie produktu zásadním vodítkem, zda si produkt koupit. Potřebují si totiž produkt představit – jak jej vlastní – čím více se jim ta představa bude líbit, tím spíše nakoupí – jednoduchá rovnice.

Potenciální zákazníci chtějí, aby fotografie byly živým obrazem kupovaných věcí – to rozhodně klade požadavky na kvalitu Vašich fotografií. Lidé chtějí vidět, jak Vaše produkty doopravdy vypadají a co si přesně kupují. Většina lidí, kteří prodávají na internetu, se staví k fotkám svých produktů velmi nezodpovědně. Prostě produkt narychlo vyfotí a „plácnou“ ho na web. Proč byste to neměli dělat stejně?

Jestliže se 90% nakupujících na internetu rozhoduje o nákupu podle kvality fotografie, je obrovská hloupost a nezodpovědnost doufat, že mizerná fotografie Vašeho produktu o ničem nerozhoduje. Sázíte pak totiž na to, že mezi těmi zbývajícími několika procenty se najde někdo, komu to nebude vadit a koupí to stejně. Obchodník, který takto postupuje, je hazardér. Nebuďte jako on.

A pokud snad nemáte vlastní produkty, které byste chtěli nafotit a prodávat, získáte obrovskou konkurenční výhodu v tom, že se snadno a levně naučíte fotografovat produkty jiných lidí. Pak se můžete stát velmi úspěšnými na trhu, který neustále roste. A každý prodaný předmět potřebuje svoji výbornou fotografii. Většina prodejců fotografovat neumí a musí si najímat drahé fotografické služby. Lidé, kteří mají rádi focení, nebo se mu věnují aktivně, pak obvykle nemají znalosti, dovednosti nebo chuť dělat produktovou fotografii. Říkají, že to není umění. Ale už neví, že pokud tuto dovednost ovládnete, pak vyděláte. A jako profesionálové máte potom přístup k neustále rostoucímu trhu a tím i k neustále rostoucím možnostem, jak vydělat skvělé peníze. Bohužel 99 % lidí se podobné příležitosti nechopí a nezbývá jim, než toho pak litovat po celý zbytek života.

Problém, který řešíte

Tohle je Váš problém: nemáte čas se něco nového učit, je toho prostě moc a nezbývá Vám moc sil. Maily, sociální sítě, úřední požadavky jsou neúprosné… Možná máte rodinu, která Vás naplňuje, ale sebere Vám poslední volný čas, který jste měli. Studujete nebo pracujete a jsou na Vás kladeny velké požadavky, musíte uživit sebe nebo svoji rodinu, musíte studovat. Někdo možná musí vše najednou.

Problém může být v tom, že nemůžete přeci profesionálně vyfotografovat své nebo cizí produkty, když nejste profesionál, nic o tom nevíte a nikdo Vám nic neukázal. Kdyby to bylo tak snadné, tak by to snad dělali úplně všichni, ne? Máte pocit, že nemůžete fotografovat na profesionální úrovni něco, co jste nikdy neviděli. Problém jsou také peníze. Fotografické kurzy jsou drahé a Vy peníze nemáte na zbytečnosti. Proč byste vyhazovali peníze za něco, co může udělat profesionální fotograf?

Ale dívat se pouze na problémy znamená, že nikdy neuděláte nic, co má skutečně smysl, nevybudujete svoji firmu, nedosáhnete Vašich cílů a rodina nebo partneři na Vás nikdy nebudou moct být hrdí. A je to jenom Vaše vina. Když se budete soustředit na nedostatek peněz, místo toho, abyste je zkusili vydělat, nikdy žádné mít nebudete.

Lidé, kteří říkají, že něco být nemohou a že to nedokážou, se předem vzdali. Stáhli kalhoty a brod byl ještě daleko. Víte o tom, že většina lidí, kteří tvrdí, že je toho moc a nemají čas, se nikdy nepokusili zorganizovat svůj čas a kvůli tomu selhali? Stejně tak si nenalhávejte, že jste nikdy nefotili a nemůžete se to proto nikdy naučit. To říkají lidé, kteří se to naučit nechtějí. Pokud si budete říkat, že to nemůžete dokázat a ani to nezkusíte, tak nejspíše měli pravdu ti lidé, kteří o Vás říkali, že nic nedokážete.

Řešení je na dosah ruky

Existuje řešení, které Vám pomůže z toho ven. Sami víme, jaké to je, když nás druzí odsuzovali a znevažovali. Nevěřili nám, že můžeme něco dokázat a stát se dobrými fotografy. Byla období, kdy jsme sami byli bez peněz. Víme, jak je to hrozné, když peníze prostě nejsou.

Proto Vám chceme představit řešení, které vzniklo jako pomoc pro všechny, kteří chtějí něco udělat a ne jen stát na místě. E-bookVyfoť a prodej“, je připraven jako první pomoc pro všechny pracovité lidi jako jste Vy, kteří mají své kvalitní produkty a touží si je sami nafotitprofesionální kvalitě.

Jsme první, kdo Vás povzbudí v tom, že rozhodně máte na to, abyste si své produkty zvládli vyfotografovat skvěle. A zvládnete to rozhodně sami. Není to složité a máme pro Vás přichystaný návod, který Vás krok po kroku provede postupem tvorby produktové fotografie. Nemusíte být zkušený fotograf, vše je vysvětleno tak, aby i lidé s minimem zkušeností mohli dosáhnout skvělých výsledků a krásně si nafotili své kvalitní produkty. A co přesně obsahuje e-book, který Vám pomůže ke skvělým fotografickým výsledkům?

  • Provedeme Vás základy produktové fotografie, takže s naprostým minimem potřebného vybavení zvládnete vyfotit například šperky, hodinky nebo třeba obuv, oblečení a spoustu dalších produktů a věcí a tím dosáhnout lepších prodejů.
  • Naučíme Vás pracovat se světlem, aby Vaše produkty vypadaly na fotkách co nejlépe a dobře se prodávaly.
  • Budete moci vyfotit například. šperky, aby vypadaly jako od profesionálního fotografa, pouze s použitím jednoho bílého papíru a stolní lampičky? (!!!)
  • Naučíme Vás, jak s minimem vybavení, které z větší části máte již doma, vyrobit domácí studio, které dokáže nahradit drahý ateliér leckterého produktového fotografa.
  • Srozumitelnou formou s praktickými příklady Vám ukážeme základní pravidla kompozice, díky kterým Vaši zákazníci z produktů neodtrhnou oči a budou je chtít mít doma!
  • Ovládnete stylistickou úpravu produktů, které budou díky přidaným předmětům a zdůrazněným vlastnostem vypadat pro Vaše zákazníky ještě mnohem lákavěji!
  • Pro hodně fotografů je strašákem úprava fotek v počítači. Naučíme Vás jednoduchou úpravu fotografií, aby Vaše fotky vypadaly ještě lépe a produkty se lépe prodávaly.
  • Díky vytvoření příběhu a dodání emocí budou Vaše produkty vypadat ještě lákavěji!
  • A samozřejmě kniha obsahuje i jednoduché a praktické návody s obrazovou přílohou a doporučení pro focení jednotlivých kategorií produktů, jako jsou třeba šperky, hodinky, obuv, atd.

Proč do toho jít s námi?

Odkud vzít jistotu, že vše, co Vám prezentujeme, jsou skutečně kvalitní postupy a stojí za nimi lidí, kteří rozumí řemeslu? Autor Josef Vacek nejprve fotografoval portréty a svatby, ale dostal do vínku i to, že je jeden z mála fotografů, kteří vyrostli na malbě a kresbě. Díky studiu starých malířských mistrů si vybudoval zcela unikátní schopnost vidět kompozici a vytvářet ji pomoci technik, které přísluší spíše malbě. Díky tomu není jedním z fotografů, kteří dávají zákazníkům sice technicky přesné, ale sterilní fotografie. Umí se zamyslet nad tím, jak vyznění produktových fotografií ovlivní použití různé kompozice, barev a dalších prvků, které jsou často opomíjené.

Při jeho práci mu poskytoval zpětnou vazbu druhý fotograf z Nauč se doma Jan Liška, který má svůj vlastní fotografický podnik JanLiska.eu: Fotí profesionálně svatby, portréty, nemovitostí a mnohé další obory fotografie. Pracoval také na větších firemních zakázkách a navíc má mnoholeté zkušenosti v online marketingu, tvorbě webů a obecně s online byznysem. Proto mohl do e-booku „Vyfoť a prodej!vepsat jeho dlouholeté zkušenosti, které okořenil o obrazové požadavky skutečného marketingového specialisty.

Z toho důvodu si můžete být jisti, že e-book „Vyfoť a prodej!“ nedělali amatéři, kteří chtějí zbohatnout poté, co viděli dva kurzy o fotografování. Dělali jej profesionálové, kteří si stále zachovávají k fotografickému řemeslu lásku amatérských fotografů a díky zkušenostem jsou schopni předat každému velmi složitou látku jednoduchým a rychlým způsobem. Takže každý z Vás si bude schopný zamilovat fotografii, protože ji díky jednoduchému triku budete schopni ovládnout ve velmi krátkém čase.

Co v e-knize najdete?

E-book má celkem 222 stran a pokrývá všechna důležitá témata, která Vám pomohou v produktové fotografii:

  1. Principy: Díky pochopení základních principů produktové fotografie budete fotit tak, aby Vaše fotografie prodávaly. A taky se vyhnete zbytečným chybám, které Vás pak stojí peníze.
  2. Světlo, zdroj světla, nástroje: Jednoduchou formou Vás naučíme, jak pracovat se světlem a fotit v domácím ateliéru. Díky tomu dokážete nafotit skvělé fotky Vašich produktů s minimálními požadavky na techniku (lampičku nebo papír na pečení už máte doma). Nezapomněli jsme samozřejmě ukázat na praktických příkladech.
  3. Kompozice: Díky ovládnutí kompozice se naučíte fotit tak, aby Váš zákazník nemohl z fotografie produktu odtrhnout oči, pomocí linií jej navedete na vše důležité a Váš produkt bude chtít mít co nejdříve doma. Nebudete zbytečně odvádět jeho pozornost špatnou kompozicí k nedůležitým věcem na fotografii.
  4. Styling: První dojem je důležitý a ve fotografii to platí dvojnásob. Skvěle nafotografovat produkt je super. Ale ještě lepší je navíc předvést lidem, jak Váš produkt skvělý!
  5. Barevné úpravy: Ani překrásný produkt se špatnými barvami nebo na divně barevném pozadí nevypadá dobře. Naučíme Vás, jak díky jednoduchým úpravám v počítači odstraníte spoustu nedokonalostí, aby Váš produkt byl dokonalý.
  6. Vytvořte příběh a vložte emoce: Kupující se řídí emocemi a s námi zvládnete vytvořit požadovaný dojem. Díky tomu nebudou Vaše produktové fotografie vypadat sterilně, ale nakupující budou dychtit po Vašich produktech.
  7. Praktické tipy: Jako třešničku na dortu jsme pro Vás na závěr připravili praktické tipy, které Vám ušetří spoustu nepříjemností a trápení.

Co vše od nás získáte?

Získáte plnohodnotnou řemeslnou publikaci profesionálního produktového fotografa, díky které si zvládnete vyfotografovat své nebo cizí produkty jako kdybyste se oboru věnovali mnoho let.

Po zvládnutí postupů foťte své produkty a vytvořte si obrazový základ pro úspěšný marketing nebo získejte zakázky pro focení produktové fotografie, protože kvalitních fotografů není mnoho.

Ale to hlavní: ušetříte spoustu peněz za drahou práci produktového fotografa. Většina e-shopů nabízí průměrně 400-1.000 produktů. Profesionální produktoví fotografové požadují za jednu fotografii produktu nejméně 250 Kč (velmi jednoduché objekty bez nutnosti velkých úprav), o něco složitější komponované fotografie od 500 Kč a složité fotografování (lahve s drahým alkoholem, šperky a lesklé předměty obecně) pak mohou stát i více než 1.000 Kč za kus.

Pokud byste tedy měli „průměrný“ e-shop se 700 produkty, které by se daly poměrně snadno fotit (počítejme s nižší cenou 300 Kč/kus), může Vás fotografování celého sortimentu u profesionála vyjít na 210.000 Kč!!! Navíc když budete obměňovat sortiment, musíte opět platit znovu.

Nyní nabízíme náš e-book „Vyfoť a prodejza 1.299 Kč. Vy tak získáte e-book s unikátním know-how, které Vám ušetří desetitisíce nákladů.

Bonus jen pro Vás!

A to není vše! Při zakoupení e-booku „Vyfoť a prodej!“ zároveň získáte slevu 40% (!) pro zakoupení naší další publikace „Staňte se fotografem za 5 minut!“. Díky tomu zvládnete klasickou i produktovou fotografii i pokud jste úplní začátečníci. Stačí si e-book na stránce s objednávkou přihodit do košíku rovnou se slevou.

A navíc zcela zdarma získáte e-book „Vyfoťte si pejska!“, který se zaobírá focením našich čtyřnohých miláčků! Stačí si jej přidat do košíku za 0 Kč!

To vše získáte při zakoupení e-booku v ceně 1.299 Kč.

100% garance spokojenosti

Kvalitou naší e-knihy jsme si jisti na 100%. Jsme si jisti natolik, že místo základní „zákonné“ 14 denní lhůty na odstoupení od smlouvy po obdržení produktu Vám nabízíme zcela speciální a rozšířenou 30 denní garanci vrácení peněz. A to bez udání důvodu! Pokud si zakoupíte e-book „Vyfoť a prodej“ a náhodou zjistíte, že to není pro Vás, prostě napište, že chcete vrátit peníze a my Vám je vrátíme. Obratem. A nebudete muset uvádět žádné důvody proč a mít starosti s tím, co nám máte napsat.

Klikněte zde na „Koupit e-book“ a staňte se jediným profesionálním produktovým fotografem, kterého kdy budete potřebovat.